Nie wiesz? Pytaj! Wiesz? Pomóż!

Dźwiękoszczelne Schüco LivING

Okna Schüco LivING dostępne w ofercie Awilux Polska mają wskaźnik izolacyjności akustycznej na poziomie 49 dB.

To rozwiązanie z pewnością docenią inwestozy, którzy planują budowę domu w pobliżu szkoły, stadionu albo w miejscu o dużym natężeniu ruchu ulicznego. Wskaźnik izolacyjności akustycznej Rw = 49 dB oznacza, że po zamknięciu okien poziom hałasu zewnętrznego obniża się o 49 dB. Przy założeniu, że na zewnątrz natężenie dźwięku wynosi 60 dB - do naszych uszu dociera zaledwie 11 dB, czyli mniej, niż generuje szept (20 dB). 

 (fot. AWILUX POLSKA)

Czemu okna Schüco LivING zawdzięczają swoje doskonałe parametry? System powstał dzięki wykorzystaniu doświadczenia przemysłu motoryzacyjnego i medycznego. Trwałą szczelność okien przez cały okres eksploatacji zapewnia uszczelka z syntetycznego kauczuku EPDM, która wykazuje zdolność do tak zwanego powrotu elastycznego. Dzięki temu nie ulega stopniowemu trwałemu zgniataniu ani nie niszczeje. Ponadto po raz pierwszy zastosowano tu uszczelki zgrzewalne. Można wybrać wariant AS z dwiema uszczelkami lub MD z trzema uszczelkami. Co istotne, szczelność jest zachowana nawet w krytycznej strefie okna, czyli w narożnikach. 

Okna dostępne w ofercie Awilux Polska są nie tylko ciche, ale też wytrzymałe, odporne na niekorzystne warunki klimatyczne - i bardzo ciepłe. Innowacyjny system LivING ma 7 termoizolacyjnych komór w ramie i skrzydle. Wartość współczynnika przenikania ciepła przyjmuje się na poziomie 0,72 W/(m2.K).

Poza walorami czysto funkcjonalnymi, okna Schüco LivING wyróżniają się ekskluzywnym wzornictwem. Nic dziwnego - powstały we współpracy z projektantami tworzącymi nowoczesne przedmioty. Profile mogą być barwione w masie na szaro, co zapewnia perfekcyjny wygląd zwłaszcza przy otwartym skrzydle. Samo wykończenie ram zapewnia niemal nieograniczone możliwości, ponad 170 kolorów jednolitych i imitujących drewno, w tym powłoka metalizowana w jakości dostęnej dotąd wyłącznie w branży motoryzacyjnej.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z firmą Awilux Polska

 

Data publikacji: 3 października 2018

Zobacz także

fot. BLACHY PRUSZYŃSKIAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Polska LOARA

Firma Blachy Pruszyński wprowadza na rynek blachodachówkę panelową LOARA o nowoczesnym kształcie i udoskonalonej strukturze.
fot. KRISPOLAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Lekcje oszczędności - część 4

Na czas powrotu do szkoły firma KRISPOL przygotowała cztery specjalne akcje promocyjne pod wspólnym hasłem "LEKCJE OSZCZĘDNOŚCI". Część czwarta to Lekcja Fizyki - i bramy segmentowe z prowadzeniem E tańsze o 25%.
fot. DOBRY MONTAŻAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

"DOBRY MONTAŻ" w nowej odsłonie

Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „DOBRY MONTAŻ”, która promuje poprawne rozwiązania w zakresie instalacji wyrobów stolarki budowlanej.