Jak pokazują badania, pomimo iż 78,8% inwestorów deklaruje, iż przywiązuje wagę do prawidłowego montażu okien, drzwi, bram czy osłon, to prawie 60% zetknęło się z niefachowymi rozwiązaniami. Zadaniem kampanii „DOBRY MONTAŻ” jest edukacja i budowanie świadomości wśród inwestorów indywidualnych oraz wykonawców, w tym silna promocja zawodu montera stolarki budowlanej. Kampania realizowana jest od 2014 roku, a bieżąca odsłona, która potrwa do końca czerwca 2019 roku, tradycyjnie już obejmie szereg inicjatyw, w tym kilka nowości.
Źródłem wiedzy na temat wyboru i prawidłowego montażu wyrobów stolarki otworowej pozostanie strona internetowa www.dobrymontaz.com:
Można tam znaleźć praktyczne porady, a także wyszukiwarkę firm świadczących usługi montażowe. Ten adres przyda się wszystkim, którzy zaangażowani są w budowę domu czy aranżację wnętrz. Oprócz treści zamieszczanych na stronie podstawowej, warto śledzić również stronę na Facebook’u. Na Fanpage’u „DOBRY MONTAŻ” publikowane będą inspiracje oraz atrakcyjne konkursy z nagrodami.
Zupełną nowością tej edycji będzie profil „DOBRY MONTAŻ” na Instagramie oraz prezentacja idei „DOBREGO MONTAŻU” w formie sztuki ulicy - od jesieni w działania komunikacyjne zaangażowane będą blogerki wnętrzarskie i lifestylowe, pojawi się też film promocyjny.
Niezależnie od działań bezpośrednich, akcja nagłaśniana będzie również w mediach drukowanych i elektronicznych.
Z przyjemnością informujemy, że „Dom szyty na miarę” po raz kolejny jest jednym z patronów medialnych kampanii.
Polecana inwestorom indywidualnym wyszukiwarka to cenne źródło informacji i promocji także dla fachowców. Znajdują się tam polecane przez Partnerów punkty dystrybucji, oferujące sprzedaż oraz montaż wyrobów stolarki budowlanej. Dodatkowo wyróżnione są tam DOBRE FIRMY, cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem Partnerów kampanii.
W dalszym ciągu rozwijana będzie współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ” w wybranych szkołach z całej Polski. W ramach kooperacji planowane jest między innymi zorganizowanie szkoleń produktowych dla uczniów, spotkania z ekspertami czy doposażenie szkolnych pracowni. Specjalnie dla uczniów klas patronackich przygotowany zostanie również konkurs.
Bieżąca odsłona akcji to także aktywna promocja zawodu montera stolarki budowlanej. Wiosną 2019 roku rozpocznie się kampania promocyjna wśród młodzieży. Związek POiD wesprze tym samym szkoły prowadzące rekrutację do klas o profilu „monter stolarki budowlanej".
Projekt wesprą Partnerzy kampanii, wiodące marki z polskiej branży stolarki budowlanej: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Jak mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL: „Edukacja branżowa to kluczowy element w strategii spółki KRISPOL. Bardzo cieszymy się, że w ramach kampanii będziemy mogli promować zawód „montera stolarki budowlanej” oraz edukować klientów detalicznych w zakresie wysokiej jakości usług montażowych. Jesteśmy również nastawieni na poszerzanie wiedzy naszych partnerów i ekip montażowych odnośnie prawidłowej instalacji stolarki oraz wsparcie przyszłego rynku usług montażowych. „DOBRY MONTAŻ” to istotny projekt społeczny, ważny dla całej branży budowlanej. Nasza współpraca dopiero się zaczyna, jednak wierzymy, że przyniesie ona wiele korzyści.”.
Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.
Data publikacji: 24 września 2018
Znajdziecie tu informacje o nowych materiałach, ciekawych technologiach i rozwiązaniach budowlanych. Przeczytacie też o projektach, planach i sukcesach producentów oraz o tym, gdzie i kiedy odbywają się branżowe konferencje czy szkolenia. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu mailowego.