Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ

Rusza nowa kampania Związku POiD. Tegoroczna odsłona dotyczy procesu termomodernizacji, w tym opcji dofinansowania, dostępnych rozwiązań oraz ich poprawnego montażu.

Termomodernizacja domu to sposób na poprawę komfortu, oszczędność energii, a na większą skalę także lepsze powietrze. Organizowana przez Związek POiD ogólnopolska kampania „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ” zwraca uwagę na rolę dobrych produktów i praktyk montażowych w procesie termomodernizacji, dostarcza też  informacji o tym, jak zdobyć dofinansowanie z programu „Czyste Powietrze”.

Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD„Wobec niestabilnych cen energii, smogu i rosnących wymagań w zakresie energooszczędności budynków rozwiązaniem jest termomodernizacja. Najlepsze efekty przynosi kompleksowa termomodernizacja: wymiana stolarki, ocieplenie domu i wymiana źródła ciepła, dlatego kampania ma charakter ponadbranżowy. Do współpracy w ramach akcji zaprosiliśmy stowarzyszenia z sektora budowlanego, producentów oraz dostawców stolarki otworowej, materiałów ociepleniowych oraz innych komponentów, które mają wpływ na poprawę efektywności energetycznej budynków" – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD.

Kampania potrwa 12 miesięcy. Działania można śledzić na bieżąco na Facebooku oraz stronie internetowej: dobrymontaz.com. Publikowane tam będą praktyczne porady na temat termomodernizacji i dobrego montażu, a do mediów trafią tematyczne artykuły poradnikowe oraz inspiracyjne.

Na stronie internetowej inwestorzy znajdą również wyszukiwarkę polecanych punktów sprzedaży i montażu, a także rekomendowane do termomodernizacji rozwiązania.

Kampania obejmuje współpracę ze szkołami branżowymi i punktami dystrybucji wyrobów budowlanych oraz cykl webinarów (w tym webinar o programie „Czyste Powietrze”). Tematyki dobrego montażu nie zabraknie też podczas MONTERIADY na targach BUDMA 2024 w Poznaniu.


Patron Honorowy: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Patroni merytoryczni: APPLiA Polska, Instytutu Techniki Budowlanej, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych, Polski Związek Producentów i Przetwórców Izolacji Poliuretanowych PUR i PIR „SIPUR”.

Partnerzy kampanii „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ”: CERESIT, FAKRO, GLASSOLUTIONS, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISHOME, PORTA, LAHTI PRO, PROLINE, POLSKIE STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW STYROPIANU, SOUDAL, STALPRODUKT-ZAMOŚĆ, WIŚNIOWSKI.


Źródło: materiały prasowe Związku POiD.

Data publikacji: 29 listopada 2023

Zobacz także

Nowa dachówka Koramic V9 ma opatentowany kształt zaprojektowany przez Studio F. A. Porsche i jest większa od swojej poprzedniczki V11 (fot. Wienerberger)DACH IDEALNY

NoVa Koramic V9

Marka Koramic rozszerza ofertę dachówek ceramicznych o wielkoformatowy model Koramic V9 – kolejny efekt współpracy Wienerberger z uznanym Studio F. A. Porsche.
AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

OKNOREC we współpracy z salonami okiennymi

OKNOREC partnerem Kampanii Termomodernizacyjnej „DOTACJE NA OKNA”.
Panele fotowoltaiczne Wevolt X-Tile od Wienerberger przeznaczone sa do układania razem z wybranymi modelami płaskich dachówek ceramicznych (fot. WIENERBERGER)AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

PV Wevolt X-Tile

Wienerberger wprowadza do oferty nowoczesne panele fotowoltaiczne Wevolt X-Tile zintegrowane z płaskimi dachówkami ceramicznymi.