Spacer po salonie sprzedaży okien i drzwi bez wychodzenia z domu? OKNOPLAST uruchomił wyjątkowy wirtualny salon. Jest dostępny dla każdego dosłownie zawsze i wszędzie. "Przechadzając się" kursorem po ekranie wkraczamy w rzeczywiste wnętrze wystawowe i w intuicyjny sposób zapoznajemy się z ofertą produktową.
Spacer został stworzony w technologii, która pozwala połączyć grupę pojedynczych zdjęć panoramicznych w jedną spójną całość. Dzięki temu mamy wrażenie, jakbyśmy byli w samy sercu salonu. Za pomocą kursora i zaznaczonych na podłodze okręgów możemy swobodnie poruszać się po całej przestrzeni, oglądając każdy z produktów z obydwu stron. Dodatkowo po najechaniu na szary lub niebieski punkt na wybranym produkcie, pokażą nam się odpowiednio informacje pisemne lub wideo prezentujące najważniejsze cechy produktu. Taka forma spaceru jest absolutnie innowacyjna w branży stolarki otworowej.
W innowacyjnym salonie okna, drzwi tarasowe i drzwi zewnętrzne możemy obejrzeć wprost zza biurka. Mamy dużo czasu na spokojną analizę i świadomy wybór. Warto zwrócić uwagę na najcieplejszą kolekcję Winergetic, designerskie okna Pixel czy ekologiczne Prismatic. Fanów dużych przeszkleń na pewno zainteresują drzwi przesuwne HST. Wyeksponowana jest też linia drzwi zewnętrznych Elite i Tenvis od Aluhaus. Spacer ma na celu wstępne zainteresowanie i przedstawienie w niekonwencjonalny sposób klientowi produktów marki OKNOPLAST. Później osoby zainteresowane zakupem mogą zostawić namiar na siebie, a w ciągu 24 godzin ekspert OKNOPLAST skontaktuje się w celu określenia kolejnych kroków i wyjaśnienia pytań, a także ewentualnego przygotowania oferty bez konieczności wizyty w salonie.
Wirtualny spacer to kolejny krok w kierunku bezpieczeństwa. W trosce o zdrowie klientów i pracowników firma już na wczesnym etapie pandemii zaimplementowała w zakładzie produkcyjnym restrykcyjne zasady dotyczące higieny pracy, przygotowała też i wprowadziła program bezpiecznych zakupów. Daje on możliwość zamówienia okien, drzwi, rolet i bram bez konieczności wizyty w salonie sprzedaży. Niezależnie od tych działań, OKNOPLAST wciąż oferuje możliwość zakupu stolarki otworowej w salonach stacjonarnych, przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności, m.in.: spotkania umawiane na konkretną godzinę, zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy klientem i doradcą czy dezynfekcja biurek.
Opracowanie na podstawie materiałów prasowych OKNOPLAST.
Data publikacji: 22 maja 2020
Znajdziecie tu informacje o nowych materiałach, ciekawych technologiach i rozwiązaniach budowlanych. Przeczytacie też o projektach, planach i sukcesach producentów oraz o tym, gdzie i kiedy odbywają się branżowe konferencje czy szkolenia. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu mailowego.