Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

Edmont Dobry

Do kampanii „DOBRY MONTAŻ” dołączył Edmont - postać nowoczesnego specjalisty utożsamiająca profesjonalnego montera stolarki budowlanej. 

Jakość montażu stolarki budowlanej wpływa na codzienny komfort użytkowników, ograniczenie strat ciepła, izolację akustyczną, trwałość, estetykę i bezpieczeństwo. Tymczasem w Polsce ponad połowa badanych inwestorów indywidualnych spotkała się z niefachowym montażem tego typu produktów (*). Brakuje również dobrze przygotowanych fachowców, którzy zadbają o profesjonalną instalację.

Organizowana przez Związek POiD kampania „DOBRY MONTAŻ” nakierowana jest na poprawę jakości montażu wyrobów stolarki budowlanej w Polsce. Od grudnia 2018 roku w działania akcji zaangażowany jest Edmont – dobry monter. To postać, która utożsamia najlepsze cechy prawdziwego fachowca, dbającego o dobry montaż i wspierającego tych, którzy budują lub remontują dom i wybierają przy tym wyroby stolarki budowlanej. Edmont promuje prawidłową instalację okien, drzwi, bram garażowych, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Doradza najlepsze rozwiązania, tłumaczy, dlaczego dobry montaż jest ważny i przedstawia płynące z niego korzyści, zgodnie z hasłem: „Dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt”.

Edmont korzysta z innowacyjnych narzędzi i zaawansowanych technik montażowych, jest specjalistą od technologii przyszłości, ciągle zdobywa nową wiedzę i służy fachową poradą. Wykonując swoje zadania dba o dobre relacje z inwestorami, punktualność, schludny wygląd oraz czystość miejsca pracy.

Edmont pojawi się na Facebooku, Instagramie i stronach internetowych kampanii „DOBRY MONTAŻ” oraz patronów medialnych (jednym z nich jest Dom szyty na miarę). Wystąpi w filmie promującym kampanię oraz na plakatach i bannerach umieszczonych w prasie, Internecie i punktach sprzedaży wyrobów stolarki budowlanej. Postać Edmonta będzie także obecna podczas MONTERIADY 2019 na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu oraz na innych wydarzeniach towarzyszących „DOBREMU MONTAŻOWI”.


(*Źródło: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku: „Badanie procesu decyzyjnego w zakresie wyboru produktów stolarki budowlanej oraz znajomości kampanii „DOBRY MONTAŻ”, Kutno 2017


 

Data publikacji: 14 grudnia 2018

Zobacz także

fot. CREATONAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Brąz z połyskiem

TITANIA – najpopularniejszy model ceramiczny z oferty marki CREATON debiutuje w kolorze kasztanowym z powierzchnią glazurowaną FINESSE.
fot. BLACHY PRUSZYŃSKIAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Wybitny Eksporter Roku

Firma Blachy Pruszyński została przez Stowarzyszenie Eksporterów Polskich odznaczona nagrodą "Wybitnego Eksportera Roku".
fot. ASMAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Ranking Budowlana Marka Roku 2019

Jakie materiały budowlane znajdą uznanie klientów w 2019 roku? Rusza kolejna fala sprawdzonego barometru rynkowego.