Firma CREATON Polska wprowadza zmiany w zakresie swojej oferty. Obok dachówek ceramicznych znajdą się w niej teraz dachówki betonowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płyta falista z włóknocementu. Wygaszeniu ulega brand Euronit, pod którym występowały poprzednio. Wszystkie cztery linie produktów, wraz z całą gamą rozwiązań systemowych i elementów uzupełniających, znajdą się w portfolio marki CREATON.
Poza zmianą marki, produkty przeszły również zmiany technologiczne. Duży nacisk firma położyła na udoskonalenie dachówek cementowych. Będą one teraz oferowane w dwóch nowych powłokach: PLANAR – matowej oraz DURATOP PRO – błyszczącej. Charakteryzować się będą większą niż dotychczas odpornością na pęknięcia, twardszą i gładszą powłoką oraz zoptymalizowaną krawędzią czołową. Zmianie uległy również nazwy dachówek cementowych, które zostały zunifikowane i na wszystkich rynkach, także w Polsce, występować będą jako: GÖTEBORG, HEIDELBERG, VERONA i KAPSTADT.
Odświeżony został też logotyp marki, a cała identyfikacja wizualna ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna dla odbiorców.
Data publikacji: 5 września 2017
Znajdziecie tu informacje o nowych materiałach, ciekawych technologiach i rozwiązaniach budowlanych. Przeczytacie też o projektach, planach i sukcesach producentów oraz o tym, gdzie i kiedy odbywają się branżowe konferencje czy szkolenia. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu mailowego.