Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

CREATON Polska w nowej odsłonie

Od września 2017 roku pod marką CREATON oferowane są nie tylko dachówki ceramiczne, ale również kojarzone dotąd z brandem Euronit dachówki betonowe oraz płytki i płyty faliste z włóknocementu.

Firma CREATON Polska wprowadza zmiany w zakresie swojej oferty. Obok dachówek ceramicznych znajdą się w niej teraz dachówki betonowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płyta falista z włóknocementu. Wygaszeniu ulega brand Euronit, pod którym występowały poprzednio. Wszystkie cztery linie produktów, wraz z całą gamą rozwiązań systemowych i elementów uzupełniających, znajdą się w portfolio marki CREATON. 

Poza zmianą marki, produkty przeszły również zmiany technologiczne. Duży nacisk firma położyła na udoskonalenie dachówek cementowych. Będą one teraz oferowane w dwóch nowych powłokach: PLANAR – matowej oraz DURATOP PRO – błyszczącej. Charakteryzować się będą większą niż dotychczas odpornością na pęknięcia, twardszą i gładszą powłoką oraz zoptymalizowaną krawędzią czołową. Zmianie uległy również nazwy dachówek cementowych, które zostały zunifikowane i na wszystkich rynkach, także w Polsce, występować będą jako: GÖTEBORG, HEIDELBERG, VERONA i KAPSTADT. 

Odświeżony został też logotyp marki, a cała identyfikacja wizualna ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna dla odbiorców.

Data publikacji: 5 września 2017

Zobacz także

fot. KRISPOLAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Gwarancja spokoju z marką KRISPOL

"Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał!" - takie hasło przewodzi ogólnopolskiej kampanii promocyjnej organizowanej przez KRISPOL z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka.
fot. VELUXAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowe kołnierze VELUX - szybszy i pewniejszy montaż

Od sierpnia kołnierze EDW i EDZ firmy VELUX są wyposażone w innowacyjną gąbkę uszczelniającą, co usprawnia montaż i jest gwarancją szczelności oraz trwałości.
AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowa odsłona kampanii "DOBRY MONTAŻ"!

Rozpoczęła się kontynuacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "DOBRY MONTAŻ", organizowanej przez Związek POiD. Portal "Dom szyty na miarę" został jej kolejnym patronem medialnym.