Utrzymana w humorystycznym tonie kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych. Firma od lat konsekwentnie rozwija strategię dostarczania kompletu stolarki dla domu, oferując indywidualnym klientom szereg korzyści premiujących kompleksowy zakup. Mocnymi stronami takiej oferty są między innymi: szybki wybór i fachowa porada w salonie firmowym, jednolita kolorystyka wszystkich produktów, dostawa z jednoczesnym montażem czy skuteczny system gwarancyjno-serwisowy.
Aktualna kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL. Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutaj. Więcej informacji znajduje się na stronie GWARANCJA SPOKOJU utworzonej na potrzeby kampanii.
Data publikacji: 29 sierpnia 2017
Znajdziecie tu informacje o nowych materiałach, ciekawych technologiach i rozwiązaniach budowlanych. Przeczytacie też o projektach, planach i sukcesach producentów oraz o tym, gdzie i kiedy odbywają się branżowe konferencje czy szkolenia. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu mailowego.