Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

Gwarancja spokoju z marką KRISPOL

"Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał!" - takie hasło przewodzi ogólnopolskiej kampanii promocyjnej organizowanej przez KRISPOL z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka.

Utrzymana w humorystycznym tonie kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych. Firma od lat konsekwentnie rozwija strategię dostarczania kompletu stolarki dla domu, oferując indywidualnym klientom szereg korzyści premiujących kompleksowy zakup. Mocnymi stronami takiej oferty są między innymi: szybki wybór i fachowa porada w salonie firmowym, jednolita kolorystyka wszystkich produktów, dostawa z jednoczesnym montażem czy skuteczny system gwarancyjno-serwisowy. 

Aktualna kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL. Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.

Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutajWięcej informacji znajduje się na stronie GWARANCJA SPOKOJU utworzonej na potrzeby kampanii.

 

Data publikacji: 29 sierpnia 2017

Zobacz także

fot. VELUXAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowe kołnierze VELUX - szybszy i pewniejszy montaż

Od sierpnia kołnierze EDW i EDZ firmy VELUX są wyposażone w innowacyjną gąbkę uszczelniającą, co usprawnia montaż i jest gwarancją szczelności oraz trwałości.
AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowa odsłona kampanii "DOBRY MONTAŻ"!

Rozpoczęła się kontynuacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "DOBRY MONTAŻ", organizowanej przez Związek POiD. Portal "Dom szyty na miarę" został jej kolejnym patronem medialnym.
AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2017

Firma Hörmann po raz kolejny otrzymała Złote Godło w konkursie Konsumencki Lider Jakości w kategorii "bramy garażowe".