Kampania jest prowadzona od 2014 roku. Jej celem jest rozwój edukacji i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej - dobre okna i drzwi to tylko połowa sukcesu, dopiero poprawny montaż pozwala w pełni wykorzystać ich parametry i właściwości użytkowe.
W ramach akcji prowadzone są inicjatywy nakierowane na promocję zawodu montera stolarki budowlanej, szerzenie dobrych praktyk montażowych i rzetelne szkolenia dla fachowców. W ubiegłym roku szkolnym rozpoczęto współpracę ze szkołami zawodowymi - klasy patronackie uruchomiły placówki w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu. Współpraca ma być kontynuowana i rozszerzona, dzieki czemu kolejni młodzi adepci zdobędą fachową wiedzę. Idea dobrego montażu promowana jest też między innymi w punktach sprzedaży okien, drzwi i bram garażowych, gdzie prowadzone są specjalne szkolenia. W tym roku zaplanowano kolejne działania, między innymi produkcję filmu promocyjnego i sesje zdjęciowe z montażu produktów.
Partnerami "DOBREGO MONTAŻU" są wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, GERDA, FAKRO, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO, SOUDAL, VETREX i oknaaluminiowe.pl. W charakterze ambasadorów kampanię wspierają profesjonalni monterzy, towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich (SARP).
Projekt cały czas się rozwija i zyskuje nowe aktywności. Na stronie DOBRY MONTAŻ inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profecjonalnego montażu stolarki. Aktualności na temat działań akcji można znaleźć również na fanpage'u oraz w mediach drukowanych i elektronicznych.
Data publikacji: 18 sierpnia 2017
Znajdziecie tu informacje o nowych materiałach, ciekawych technologiach i rozwiązaniach budowlanych. Przeczytacie też o projektach, planach i sukcesach producentów oraz o tym, gdzie i kiedy odbywają się branżowe konferencje czy szkolenia. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu mailowego.