Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

Nowa odsłona kampanii "DOBRY MONTAŻ"!

Wraz z początkiem sierpnia 2017 roku rozpoczęła się kontynuacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "DOBRY MONTAŻ", organizowanej przez Związek POiD. Portal "Dom szyty na miarę" został jej kolejnym patronem medialnym.

Kampania jest prowadzona od 2014 roku. Jej celem jest rozwój edukacji i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej - dobre okna i drzwi to tylko połowa sukcesu, dopiero poprawny montaż pozwala w pełni wykorzystać ich parametry i właściwości użytkowe.

W ramach akcji prowadzone są inicjatywy nakierowane na promocję zawodu montera stolarki budowlanej, szerzenie dobrych praktyk montażowych i rzetelne szkolenia dla fachowców. W ubiegłym roku szkolnym rozpoczęto współpracę ze szkołami zawodowymi - klasy patronackie uruchomiły placówki w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu. Współpraca ma być kontynuowana i rozszerzona, dzieki czemu kolejni młodzi adepci zdobędą fachową wiedzę. Idea dobrego montażu promowana jest też między innymi w punktach sprzedaży okien, drzwi i bram garażowych, gdzie prowadzone są specjalne szkolenia. W tym roku zaplanowano kolejne działania, między innymi produkcję filmu promocyjnego i sesje zdjęciowe z montażu produktów. 

Partnerami "DOBREGO MONTAŻU" są wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, GERDA, FAKRO, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO, SOUDAL, VETREX i oknaaluminiowe.pl. W charakterze ambasadorów kampanię wspierają profesjonalni monterzy, towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich (SARP).

Projekt cały czas się rozwija i zyskuje nowe aktywności. Na stronie DOBRY MONTAŻ inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profecjonalnego montażu stolarki. Aktualności na temat działań akcji można znaleźć również na fanpage'u oraz w mediach drukowanych i elektronicznych.

 

 

Data publikacji: 18 sierpnia 2017

Zobacz także

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2017

Firma Hörmann po raz kolejny otrzymała Złote Godło w konkursie Konsumencki Lider Jakości w kategorii "bramy garażowe".
AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

IV Forum ETICS w Warszawie

Warszawa stolicą europejskiej branży ociepleń - IV Forum ETICS odbędzie się 5 października w Centrum Konferencyjnym POLIN.
fot. HÖRMANNAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowa ciepła brama Hörmann

LPU 67 Thermo to energooszczędna segmentowa brama garażowa o bardzo eleganckim obustronnym wykończeniu.