Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

CREATON HEROES

Firma CREATON Polska zorganizowała wyjazd studyjny dla grupy dziennikarzy pism i portali branżowych. 

W dniach 27 i 28 listopada br. grupa dziennikarzy pism i portali branżowych uczestniczyła w wyjeździe studyjnym organizowanym przez firmę CREATON Polska. Program obejmował zwiedzanie fabryki dachówek ceramicznych w Widziszewie, prezentację aktualnej oferty firmy oraz szkolenie w Akademii CREATON.


Fabryka w Widziszewie korzysta z lokalnych złóż wysokiej jakości gliny. Razem z wyrobiskami zajmuje obszar 54 ha. Produkowane są tutaj trzy wielkoformatowe modele dachówek ceramicznych marki CREATON: Titania, Maxima i płaska Simpla (fot. CREATON)

Podczas spotkania przedstawiciele mediów poznali nowoczesne metody produkcji stosowane w swoim zakładzie przez CREATON. Zobaczyli też, jak powstaje dachówka ceramiczna TITANIA: po co odbywa się kilkukrotne rozdrabnianie gliny, jak dachówki są formowane w pasma i cięte na galety, na czym polega wstępne suszenie, w jaki sposób w tunelach dysze natryskują sproszkowaną angobę oraz jak szykowane są na wagonach do wypału - a później gdzie i w jaki sposób jeszcze na gorąco dokonuje się kontroli jakości gotowych produktów (przesuwające się na taśmie dachówki ostukuje się pałeczką). Dachówki ceramiczne CREATON produkowane są w nowoczesnej technologii bezdotykowego wypału w poziomych kasetach. Uszlachetniane powłokami angobowanymi NUANCE lub glazurowanymi FINESSE i NOBLESSE odznaczają się atrakcyjnym designem, a dzięki zaawansowanym technologiom angobowania wyeliminowano tu problem niedopracowanej estetyki - całe dachówki, łącznie z powierzchniami czołowymi, są dokładnie wykończone. 


W ramach Akademii CREATON organizowane są cykliczne szkolenia dla dekarzy. Tym razem to dziennikarze pod okiem eksperta mieli okazję na żywo przetestować produkty i techniki montażowe (fot. CREATON)

Po części oficjalnej goście wzięli udział w uroczystej kolacji w hotelu HOT_elarnia**** Hotel & Spa w  Puszczykowie, w sercu Wielkopolskiego Parku Narodowego. Drugiego dnia zostali zaproszeni do FreeFlyCenter w Lesznie, gdzie czekała na nich prawdziwa atrakcja wyjazdu – loty w tunelu aerodynamicznym.

Wyjazd był doskonałą okazją do zapoznania się z działalnością firmy i jej produktami w miejscu, w którym są one tworzone. Liczne merytoryczne rozmowy stworzyły również doskonałą przestrzeń do zacieśniania kontaktów międzyludzkich, które są podstawą dobrej komunikacji i owocnej współpracy między światem mediów a producentem.


Opracowanie na podstawie materiałów prasowych CREATON Polska.

Data publikacji: 5 grudnia 2019

Zobacz także

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Raport "Polska ocieplona"

Głównym źródłem smogu, wbrew powszechnej opinii, nie są transport i przemysł, lecz słabo ocieplone lub w ogóle pozbawione izolacji termicznej budynki, zwłaszcza domy jednorodzinne.
fot. PSPSAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Po raz pierwszy w Polsce

W dniach 6-7 listopada br. w Warszawie odbyło się Walne Zebranie Członków Europejskiego Stowarzyszenia Producentów EPS (EUMEPS).
fot. VELUXAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Profilaktyczna rola budynków

Czy budynki są przyczyną chorób naszych dzieci? - wyniki V edycji „Barometru zdrowych domów”.