Inwestorzy, którzy planują zakup zaawansowanych technologicznie wyrobów stolarki budowlanej, oczekują, że będą z nich komfortowo korzystać przez długie lata. Jest to możliwe tylko pod warunkiem dobrze wykonanej usługi montażu. Dzięki ważnej społecznie inicjatywie Związku POiD świadomość w tym zakresie stale rośnie.
W ramach szóstej odsłony kampanii „DOBRY MONTAŻ” realizowanych jest wiele nowych działań skierowanych do: inwestorów indywidualnych, przedstawicieli salonów sprzedaży stolarki budowlanej, monterów oraz uczniów, którzy stoją przed wyborem zawodu i w przyszłości mogą zasilić szeregi ekip montażowych. Na uwagę zasługuje profil Edmonta na Facebooku. Bohater marki „DOBRY MONTAŻ” zgromadził już spore grono znajomych, których sercu bliska jest tematyka promocji prawidłowej instalacji okien, drzwi, osłon czy bram. Edmont uczestniczy w dyskusjach na popularnych grupach budowlanych, propaguje zawód montera stolarki budowlanej wśród uczniów, a także udostępnia i komentuje materiały związane z tematyką prawidłowej instalacji stolarki budowlanej. Można go spotkać również na YouTube, gdzie jego aktywność przewiduje m.in. publikowanie i komentowanie treści na popularnych kanałach budowlanych, Partnerów kampanii oraz Związku POiD.
Z myślą o fachowcach i punktach dystrybucji stolarki budowlanej zostały opracowane szkolenia oraz specjalny pakiet narzędzi promocyjnych. Pozwalają one wykorzystać wiedzę na temat „DOBREGO MONTAŻU” w praktyce, w codziennych kontaktach z klientami, w celu przekazania im korzyści płynących z wyboru prawidłowej instalacji wyrobów. To przekłada się na zmniejszenie ilości reklamacji i maksymalizowanie satysfakcji ich użytkowników.
„Osoby, które są na etapie zakupu stolarki budowlanej i poszukiwań dobrej ekipy montażowej, mogą skorzystać z wyszukiwarki sprawdzonych, wiarygodnych monterów i salonów sprzedaży tego typu rozwiązań, dostępnej na stronie kampanii. Dzięki temu mają pewność dobrego wyboru i profesjonalnie wykonanej usługi” – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD.
Baza fachowców dostępna na stronie www.dobrymontaz.com zawiera obecnie niemal 800 godnych polecenia przedsiębiorstw z całej Polski, a więc każdy może znaleźć punkt sprzedaży i wykonawcę w swojej najbliższej okolicy. Wśród nich są wyróżnione DOBRE FIRMY, czyli podmioty cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem Partnerów kampanii „DOBRY MONTAŻ”.
Partnerzy VI edycji „DOBREGO MONTAŻU” to firmy: FAKRO, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, SOUDAL.
Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.
Patronem Merytorycznym kampanii jest Instytut Techniki Budowlanej oraz Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.
Kampanię w charakterze Ambasadorów wspierają profesjonalni monterzy stolarki budowlanej.
Portal „Dom szyty na miarę” po raz kolejny jest jednym z patronów medialnych inicjatywy.
Data publikacji: 12 listopada 2019
Znajdziecie tu informacje o nowych materiałach, ciekawych technologiach i rozwiązaniach budowlanych. Przeczytacie też o projektach, planach i sukcesach producentów oraz o tym, gdzie i kiedy odbywają się branżowe konferencje czy szkolenia. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu mailowego.