Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

Strefa partnerów

ASM Research Solutions Strategy. Wskazujemy drogę.

ASM Research Solutions Strategy od 1996 r. realizuje usługi consultingowe i badawcze. Pomaga firmom i instytucjom publicznym osiągać cele biznesowe w zakresie ekspansji rynkowej, strategii sprzedażowej, umocnienia wizerunku wśród odbiorców produktów / usług oraz w obszarze employer brandingu. Pomaga wybrać najlepszy sposób działania dla danego celu i realizuje powierzone zadania z zastosowaniem nowoczesnych zaawansowanych technologii.
Jest liderem na rynku badań na zlecenie sektora budowlanego. Cyklicznie publikuje bestsellerowe raporty dla poszczególnych segmentów rynku stolarki budowlanej. Oferuje usługę najwyższej jakości i spersonalizowaną.

Połączenie badań tradycyjnych z neuromarketingowymi dzięki autorskiej metodologii ASM to obecnie „must have” marketingu, który sprawdza się szczególnie w przypadkach przeprowadzania badań znajomości i postrzegania marek, skuteczności kampanii reklamowych i informacyjnych, jakości obsługi klienta, oceny atrakcyjności i jakości produktów, opakowań, materiałów i tekstów promocyjnych oraz ekspozycji towarów. Natomiast badania udziałów i potencjałów rynkowych, analizy ekonomiczne, foresightowe i prognostyczne ASM realizuje dzięki zastosowaniu sprawdzonych modeli triangulacji danych i wypracowanej metodologii formułowania prognoz, których wysoką sprawdzalnością Spółka szczyci się od lat.

Od 2004 roku firma ASM przygotowuje coroczny ranking Budowlana Marka Roku. To projekt badawczy obejmujący kilkadziesiąt kategorii produktowych oraz kategorię generalny wykonawca przyjazny firmom budowlanym. Badanie przeprowadzane jest wśród wykonawców prac budowlanych w całej Polsce i zwieńczone stosownym raportem. Wykonawcy spontanicznie (bez podpowiedzi listy marek) udzielają w nim odpowiedzi na pytania dotyczące marek najlepszej jakości, najczęściej stosowanych w danym roku oraz o najlepszej relacji ceny do jakości. Ranking jest niezależny, a na jego wyniki nie mają wpływu oczekiwania firm, tylko faktyczne wskazania rynku. To zdecydowanie wyróżnia go spośród wielu innych konkursów.

Ranking stanowi swego rodzaju platformę dostarczającą informacji zwrotnej inwestorom i producentom. Znak Budowlanej Marki Roku jest rozpoznawalny przez niemal 5 milionów dorosłych Polaków. Uzyskanie tytułu Budowlanej Marki Roku wiąże się z jednej strony z ogromnym prestiżem dla firm, a z drugiej – z gwarancją jakości marki w oczach konsumentów. 

asmresearch.pl
neurodata.pl

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 5
99-301 Kutno
tel. 24 355 77 00

office@asmresearch.pl