XXI edycja Rankingu Budowlana Marka Roku, którego wyłącznym organizatorem jest ASM Research Solutions Strategy, wyłoniła najlepsze marki w sektorze materiałów budowlanych, firm generalnego wykonawstwa, dystrybutorów oraz mediów branżowych działających na polskim rynku.
Uroczysta gala ogłoszenia wyników odbyła się w hotelu Windsor w Jachrance.
Budowlana Marka Roku to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim efekt ogólnopolskich badań rynkowych przeprowadzanych wśród kilku tysięcy firm wykonawczych. Po raz pierwszy w historii plebiscytu, badaniem objęto producentów materiałów budowlanych z sektora stolarki. Uwzględniono także kategorię wykonawców domów jednorodzinnych, wyłanianych na podstawie opinii inwestorów indywidualnych planujących lub realizujących budowę domu. W oparciu o ich opinie wyłoniono marki i firmy, które cieszą się największym zaufaniem i uznaniem w branży.
Kluczowe kryteria oceny:
Na podstawie badań przyznano również nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej.
Wyróżnienia indywidualne 2025:
Czym wyróżnia się ranking?
„Największą wartością Rankingu Budowlana Marka Roku jest jego obiektywizm” – mówi Joanna Florczak-Czujwid, Dyrektor Rankingu. – „To wiarygodne źródło informacji dla inwestorów, którzy poszukują sprawdzonych rozwiązań. Ponad połowa wykonawców – aż 54% – skutecznie rekomenduje wybrane marki swoim klientom. Tym samym ranking staje się nie tylko narzędziem marketingowym dla producentów, dystrybutorów i mediów, ale też realnym wsparciem dla klientów końcowych”.
Zapraszamy do śledzenia trendów i wyborów wykonawców – szczegóły oraz pełna lista laureatów dostępna jest na stronie: www.budowlanamarkaroku.com
Data publikacji: 26 czerwca 2025
Znajdziecie tu informacje o nowych materiałach, ciekawych technologiach i rozwiązaniach budowlanych. Przeczytacie też o projektach, planach i sukcesach producentów oraz o tym, gdzie i kiedy odbywają się branżowe konferencje czy szkolenia. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu mailowego.