Nie wiesz? Pytaj. Wiesz? Pomóż!

STYROPIAN.men 2020

Ruszyła kolejna odsłona kampanii edukacyjnej PSPS - STYROPIAN.men. Do grona Gwiazd Termoizolacji dołączył Styropian w ETICS.

Przystępnie i rzetelnie o styropianie. Celem tegorocznej, trzeciej edycji kampanii organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS) jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie. Do dotychczasowych Gwiazd Termoizolacji, Styropianów Białego, Szarego, Twardego i Wodoodpornego, dołączył nowy, systemowy kolega – Styropian w ETICS.

Postaci STYROPIAN.men, symbolizujące różne odmiany i aplikacje styropianu, po raz kolejny przystępnie podsumowują najważniejsze cechy dobrej termoizolacji i obalają budowlane mity. W obecnej edycji Styropian Twardy potwierdza swoją trwałość i odporność na eksploatację na dachach płaskich, a Styropian Biały i Szary – łatwość instalacji i bezpieczeństwo dla zdrowia wykonawców i użytkowników. Styropian w ETICS, nowy bohater kampanii, wskazuje, jak istotne jest stosowanie kompletnych systemów ociepleń oraz obala pożarowe mity.

"STYROPIAN.men to akcja edukacyjna skierowana przede wszystkim do inwestorów. Z perspektywy rynku jest to co roku nowa grupa ludzi szukających informacji i budujących nie tylko swoje domy, ale również swoje opinie i przekonania w tym obszarze. Budownictwo jest branżą, w której wybory konsumentów mają zdecydowanie długoterminowe skutki. Dlatego założeniem tegorocznej kampanii jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie" - mówi prezes PSPS Kamil Kiejna. "Mamy ten komfort, że o ociepleniach, w każdym aspekcie, możemy mówić nie z perspektywy domniemań i założeń, a w oparciu o ponad pół wieku doświadczeń i faktów. Dla konsumentów to dziesięciolecia korzyści: ciepła i bezpieczeństwa, oszczędności i zdrowia".

Materiały informacyjne kampanii STYROPIAN.men, w tym nowe filmy edukacyjne, dostępne są na stronach:
>>> styropian.men/
>>> facebook.com/styropian.men/
>>> youtube.com/channel/

 

 

Data publikacji: 23 stycznia 2020

Zobacz także

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Złoty Medal Budma 2020

Poznaj ZŁOTYCH MEDALISTÓW Targów BUDMA 2020! Eksperckie Jury doceniło 39 produktów zgłoszonych przez wystawców. 
fot. BOSTIKAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

"Zielony gekon" DIY

Bostik wprowadza na rynek nową linię uszczelniaczy w kartuszach Perfect Seal, opracowaną pod kątem majsterkowiczów i miłośników DIY.
fot. VELUXAKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowe możliwości z VELUX ACTIVE

"Hej, Google, otwórz moje okno" - inteligentny system sterowania oknami i roletami VELUX ACTIVE with NETATMO jest już kompatybilny z Google Assistant.